söndagsmys!

Igår var awesome night out med perny!
Och nu blir det middag hos Nemo, trerätters lagat av hans far, gaaanska nice!
puss ♥

Friday night

Hemma och myser hos föräldrarna nu, sådär allmänt perfekt! Ännu bättre med att det är lov nu också, sorligt att tänka att det är sista höstlovet ever.. Kommer ju fortfarande ihåg första dagen man börja i förskolan!
Iaf, upp tidigt imorn för bilträff i Kristinehamn och jag ska antagligen köra Cadillacen, watch out ;) På kvällen sen blir det party i Falköping, Medina på scen på Terassen!
puss ♥

Digga mitt blonda hår på bilden, dt var tider dt ;)

good day!

Äntligen köpt en ny mobil!! = apglad evelina. Så ingen mer mobil som lever sitt eget liv. Blev en fin LG med touch, like it a lot! Vart i Lidköping med mor min idag, har ju öppnat en ny butik som tar in assnygga rockabilly- (m.m) kläder från USA! Så hittade en kofta i sailor stilen med rosor och ankaren och en blå bandana till håret :) finfint! Går lätt att spendera en tusenlapp där inne.

seeensatiooon

Snart snart snart! den 13 november bär det av till Köpenhamn med Sofi för Sensation White // Celebrate Life hela natten! :D blev ju sådär lagom taggad när jag hitta en spellista på spotify för Sensation 2010! här är den om ni vill lyssna lite : Various Artists – Sensation // Celebrate Life // Copenhagen '10 .
Hittade en bild från ett annat år med Sensation, lagom lockande ;)

"I'd like to kiss you, but I just washed my hair"

Idag fyllde min kära far år, vi nämner inte åldern, men enligt honom är det 25 + ;) ... Av mig fick han den här tavlan. Motivet hittade han i en tidning och ville gärna ha det, så varför inte ge det i present? :)
Ändrade dock om ganska mycket med färger etc så det blev en egen design. Den här bilden jag tog med kameran blev den som gjorde mest rättvisa åt färgerna! Blev helt ok nöjd med den :)

lördag

Den här helgen är en sån där underbar när man inte behöver bry sig om något, man kan göra sånt man själv vill. så det har bara varit vänner och mys! och nu, ska jag till götet på dejt, blir bio och mat :)
puss ♥


MIG JUST NU:

what hurt's the most (8)

Nyss vart med underbarnet Olivia, slängde ihop en äppelkaka lite snabbt och så blev det vaniljsås och kaffe såklart :) Idag blir det iaf till att måla på en tavla, ska bli en present! Så nu sätter jag på lite skön musik och försvinner in i måleriet. Bara jag, eller är det någon mer som verkligen kan släppa allt när man målar? Verkligen underbart när alla problem flyger iväg.
puss ♥

just because you have roots doesn't mean you can't have wings

Todelo :)
Nyss haft prov i försäljning och service och dt kändes faktiskt som om dt gick helt ok. Och snart kommer mor min och hämtar mig, ska till vånga och hämta lite färger, penslar och dukar :) Får se om jag åker tillbaka till Falköping ikv eller imorn, ganska härligt att vara ute i buschen ändå bland folk som är som jag.
puss ♥

18/10

Någon som kan förklara för mig hur man gör kategorier här på bloggen? fattar noll... tacksam för hjälp :)

Annars, så vad händer. Helt vanlig vecka, plugga till prov och såntdäringa. Och ska få låna xbox 360 och nya Halo Reach idag antagligen! ASNÖJD :]

Och blev änna lack på Ö&B igår, dom har ALLTID haft, så länge jag kan minnas taveldukar, men hade dom det när jag ville ha?! ne! mummel gruffel.. -.-

Nu blire iaf käk och plugg!
ha're fiiint :)


Pinuppa Artwork

Spenderat min dag med att måla en sailorpinuppa, tavlan tog nog runt 12 timmar allt som allt :)
Kan ju berätta att det är min mor som smittat mig med intresset för att måla, kolla gärna in hennes hemsida: www.zenithap.com för att se några av hennes verk :)

I början av dagen, (och ja har suttit på golvet hela dagen :p) :


Nu, när tavlan är klar:

one cup of coffee and a ciggarette

sitter och dricker mitt kaffe(!) och lyssnar lite på glen glenn, ska snart ta tag i och städa lägenheten, ser ut som ett bombnedslag! Idag har jag tadamdamdaam.. bokat tatuerings tid! om ca en månad tror jag dt blir av :) och vad dt blir får ni se då, men vad dt kommer handla om kan ni nog gissa ;)
Och imorn ska ja åka hem till mor och far, där alla målardukar och penslar finns, och jag har kommit på ett motiv som jag är SÅ sugen på att göra :)
ha det bra, puss!

just det

VUXENPOÄNG! = kaffebryggare ;)

tiisdag

blää. vad ja är skoltrött nu. ett prov och en inlämning tills fredag, och har inte börjat på ngt, kanske inte låter mycket, men för oss i HV som får en läxa i månaden inprincip är det mycket! Idag och igår har dt vart riktigt soft, latat mig otroligt mycket efter skolan :D
Igår blev dt dock också kvällskursen där ja gjorde en tunnel till lille johan eftersom han ville ha en, sen gjorde ja också klart mina körsbärsörhängen :)
Och imorn börjar en ny säsong av Family Guy, bara ja som är taggad eller? haha :)
goodnight sweetis!

cherryberrys och en tunnel :)

today

Todeloo!
Idag tog jag mej äntligen tid och målade klart tavlan ja började på i sommras och så här blev den:

Ladies Night

Ladies Night igår var fantastiskt! Endast snygga killar på scenen utan tröja, som både kan sjunga och dansa som gudar, vad mer kan en tjej begära?! Och har redan bestämt med Lill'O att vi ska dit nästa år haha :)
 I början när hela gänget ( Andreas Johnsson, Martin Stenmarck, Brolle Jr, Stephen Simonds, Måns Möller) kom ut på scenen :) + fyra dansar och ett stort band, only guys! :)

Partyfredag!

finally fredag!
ikv blir det party @ my place med vänner, sen får vi se vart vi glider vidare :)
och imorn blir det göteborg och Ladies Night! med BROLLE!! såhimlasnyggjadör!
och hallå, ser faktiskt att ni läser det här så då väntar jag mig faktiskt ngn liten kommentar då och då :)
puss!

BROLLE JR

Onsdag

Ännu en dag med skola och sen jobb! mumggl..dreggel..trött..mff..sova.
Om man packar vaniljstänger i två dagar, BLIR man vanilj sen? Jag tror nog det. För jag luktar vanilj allover.

Men, nu iaf så blir det lite småfix, borde nog fila lite på svenskaredovisningen! fast neä. dusch låter bättre. Och sen KUNGARNA AV TYLÖSAND! Går ju bara inte att missa, dom är ju helrubbade :D

Imorn blir det att åka till Westis efter skolan och shoppa.. damdamdam: hängslebyxor! Kommer ja lätt glida runt i varje bilträff i sommar, med en oljig snusnäsduk i bakfickan, Converse och röda läppar så blir dt just fine!

ha dt awsome! puss :)


Stray Cat Strut

Kom hem från Skara nyss och lagerjobbet! Sådär lagom död efter skola hela dagen sen direkt jobb i tre timmar! Men fick träffa mor min så det var ett plus :)
Sitter och lyssnar på lite Stray Cats just nu, ljudet av en ståbas får en verkligen att må bra, får en att tänka på sommaren då man bara just för att tog en sväng med oldsmobilen och slängde i en skiva med rockabilly på och gled runt tills solen gick ner. Men som tur är dt snart träff, allt är så mysigt då! Bilprylar överallt, kläder, krimskrams och skön musik som spelas. Sooooon! :D
SUMMER 2010!

great plans

Hellu! :)
Ny vecka och nya tag. Lite skit i helgen, men nu är ja stark och på gång igen!

Nu sitter jag och lyssnar på lite skön blues och kollar runt efter en rat rod, åh ja har stora planer för nästa sommar!
I veckan som kommer blir det väl mest skola och jobb skulle ja tro :)
Städa och göra klart svenskan står på schemat nu, tänkte även sticka ner till skolan på kvällskursen och fixa med
mitt projektarbete :)
Picture innan ja stack till dopet :)

söndag

trött, bakis och svullna ögon -.- men kul var det! :)
nu ska ja fixa mig lite och sen åka på dop i lidköping.
puss!

party!

heelt slut, shoppat inprincip hela dagen! men hitta fina grejjer, partyklänning, smycke och parfym bland annat :)
nu ska ja hoppa in i duschen och börja fixa mig, för ikv är det Hoffmaestro!!
hoppas ni får en awsome kväll för dt ska ja ha :D

freeedag!

tjena! :)
bluesbandet igår var såå bra, jag dog lite! helt fascinerad av snubben med munspelet.
och idag är det äntligen fredag, vilket betyder; hem till vånga sen blir det att kicka pappas ass
på bowling ikv! trot' elr ej men jag vann faktiskt med EN poäng över han förra gången ;)
imorn blir det shopping dag i skövde med mor min :)
och på kvällen: HOFFMAESTRO!!!!


söta mamma i somras :)

RSS 2.0