Weekend

Haft en jätte bra helg med vänner och mys. I fredags blev det som sagt lite party med emelie och johan, inte som det var tänkt men tusen gånger bättre! På lördagen var det melodifestivalen och tacos med ovannämnda plus pernilla, supermys, och idag har jag och min fina pojk kollat sisådär 10 avsnitt av Supernatural, så himla bra serie, rekommenderar den starkt! Där nämde de faktiskt en otroligt duktig bluessångare, Robert Johnson, från 1930-talet och där hade han tydligen sålt sin själ för att bli den bästa bluesmannen!

Nu ska jag fixa lite till projekte! Ha det bra :)

I fredags innan vi drog till awesomeparty, tyckte jag var otroligt söt. Då ;>

New tatto

Var det jag som skulle bli bättre på att skriva? hmpf.. går sådär ser jag! Har dock faktiskt några orsaker och en av de är att vi förbereder inför en utställning med skolan, temat är sagor och vi har gjort allt möjligt i silver. Har även pysslat med mitt utställningsmaterial som måste finnas. Den saga jag har valt är Pocahontas, ni får gissa vad jag gjort tills jag visar bild nästa vecka! Sen har jag ju gaddat mig, i onsdags för att var exakt. Gjorde linjer då, men nästa gång blir det skuggning och färg. På bilden syns allt förutom ett körsbär och jag ska även göra ett hjärtformat knogjärn på insidan av armen :) Nu ska jag fixa och trixa lite och ikväll blir det party!
kram & puss

sportlovs chill

Hört att det är jag som är dålig på att uppdatera! Har inte hänt alldeles för mycket, bara tagit det lugnt, jobbat och skolan. Nu är det lov och just nu sitter jag och väntar på pappsen som ska komma och hämta mig så vi kan åka hem till vår lilla familj. Men först blir det ett stopp för att kolla in skissen till tatueringen woho! Imorn ska jag till cp-ungen eller ah, sofi då. Vilket kommer bli awesome! Hittade ett klipp med ett av mina favoritband, satt och garvat rätt rejält till dem nyss http://www.youtube.com/watch?v=SSF8nknMmy4&NR=1 :)

Idag är chilldag, vilket betyder hängslebyxor:

Lördag

Sitter omgiven av tavlor med bilar och bluessångare på mammas kontor, hon är så attans duktig den kvinnan! Jag själv spenderar min lördag med att skriva på en stor kursuppgift vi har i kultur och stilhistoria. Just nu är det barocken jag filurar på. Min vecka annars så "råkade" jag doppa huvudet röd färg, förstår VERKLIGEN inte hur det kan ha gått till hm.. Bokat ny tatueringstid så det blir att fortsätta på min old schools halfsleeve! tummen upp för smärta ;) Varit med pojkvännen och olivia och ätit god mat. Somnade i mor & fars soffa kl nio igår, en fredags kväll haha. Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande! Ciao ♥
RSS 2.0