todays

Inte mycket gjort på jobbet idag, gjorde några  vanliga silveröglor till skövdebutiken och fixade lite med armringen. Min mäster har varit borta på begravning hela dagen så vi stängde även butiken, då blir det tomt.Tog en tur på lindex & hittade ett übergulligt, småblommigt nattlinne med volang längst ner, mönstret kändes väldigt 50-tal! Var också inne och kollat på nya mobiler, så skall nog köpa mig en galaxy s2 i veckan :) min gamla tyckte det var kul att radera all min musik och alla mina bilder! 
 
Skickat intresseanmälan för bostäder i falköping idag, då jag och min underbara pojk äntligen ska flytta ihop, så flyttar ut stan där jag studerar/jobbar och närmare alla vänner, känns sååå bra! Nu ska jag bara fixa mig för kvällen och sen krypa ner, tidigt, men jag är trött som in i satan. 
 
Ska sälja mina nya skor för 500, strl 38 skulle jag säga då de är förstora för min 37-fötter. Lämna en kommentar och mail om ni är sugna!
puss <3

back again!

Verkar ju som om jag får börja att skriva här igen, är ju fortfarande folk som lämnar kommentarer, har snart gått två år! Vet faktiskt inte varför jag slutade, flyttade hem och blev med lillasyster, vilken var det bästa som hänt mig. Nu är hon 16 månader och ett rackarns busfrö, jag  fyller 21 idag och är ett rackarns busfrö jag med, fortfarande. 
 
Är guldsmedslärling i Tidaholm och visst finns pocahontas smycket kvar och till salu för högstbjudande! ;) På min fritid målar jag fortfarande och försöker få ut mina alster och smycken till folket! Hoppas vi ses på bilträffar i sommar! Hänger fortfarande stadigt med min pojkvän, vi har 26 månader just idag. 
 
Min intresse för vintage och rockabilly kulturen är större än förut och nu rullar jag upp mitt hår konstant. Färgade det blont ett tag, men fick tag på fel hårfärg en gång så nu är det rött, maha! Så där fick ni en liten catch up, så får jag se till att börja blogga vanligt snart igen! :) Och just det, jag har väldigt mycket mer tatueringar nu, ändå ut på fingrarna går det. Svensson, ni behöver faktiskt inte kolla snett eller fråga vad mina föräldrar säger, det är ju faktiskt min kropp. <3
 
RSS 2.0