:D

sticker iväg till Vara på äventyr! :)
moi atm:

sista september

haaj!
kom hem från skolan skolan nyss, fick sluta tidigare totally awsome!
Gjorde klart Wilma's present hon ska få när hon döper sig idag, blev söt.
Och nu lyssnar ja på lite skön musik (vad skulle man gjort utan musik?), ska
hoppa in i duschen och lite så, vidare till Vara senare, ska till konserthuset med
mor och far, blir nice! :)
puss!
wilmas smycke med dålig webcam, iaf ett enkelt smycke med wilma ingraverat på framsidan och hennes födelsedatum på baksidan :)
Wilmas smycke hon ska få, taget med dålig webcam.
iaf ett enkelt smycke med hennes namn ingraverat på
framsidan och hennes födelsedatum på baksidan :)

onsdag

gooodmoorgon!
idag är vi ledig från skolan, sovmorgon? nej icke! för ja måste gå på riskettan på körskolan om ca en timme -.-
så nu sitter ja och slänger i mig frukosten och försöker vakna.
efter risk1 blir dt iaf jobb i Skara på Wgs, pretty nice! och efter det ut till mormor och klippa mig.
så dt blir nog en bra dag iaf :)
puss!

28 september

Första inlägget ever in tha new blogg!
Ewelina heter iaf jag, 18 år right now :)
Bor själv i en etta i Falköping och läser till guldsmed.
Mina dagar består av att göra allt jag tycker är kul
och umgås med personer som får mig att må bra! :)
Så här kommer jag nog skriva vad som händer och
mina tankar och funderingar. Slänger med en bild på moi!
kram :)

Välkommen till min nya blogg!

RSS 2.0