Drink coffe, do stupid things faster!

Så var jul avklarad för detta året. Blev ingen julmat inte heller köpte jag några paket, kändes himla skönt att slippa all stress detta år! Ändå var nog denna julen den mysigaste på länge :) Nyår är planerad med goda vänner och veckan efter det sticker jag upp med johan och hans familj till Lima.

Så länge på detta lovet har jag bara tagit det lugnt, läst, målat en pinuppa och umgåtts med mor, far och johan. Hittade min nyårsoutfit på Sixten's Konfektion, blev en svart penkjol med vita knappar längst upp och två vita ankare längst ner, fint! På Nostalgigeek hittade jag o mamma läppstift som såg ut som "ögonskugga-kakor" till det tog man en sminkpensel och blötte ner den och gegga ner den i kakan och sen målade man på, sitter fast i 24 timmar! Superbra ju :)

Vill bara slänga ner en rad till johan som jag vet kommer läsa detta. Att jag inte fatta vilken toppenkille du var första gången jag träffa dej förra året! Min hjärna uppfattade nog det lite sent, men den här gången vet jag vad jag vill ha och det är dej!
puss på dej hjärtat mitt ♥

Egopic från julafton då jag äntligen fick mina fina kläder ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0