Wien!

Så mycket man vill skriva varje dag men känns som man inte har tid. Kom hem ganska nyligen från en tripp med min söta mor i Lidköping, var såklart inne på mina favorit butiker, Sixtens och Nostalgeek. Hämtade några tavlor och pengar samt köpte en superfin plånbok med vacker flicka på! Nu så har jag packat min väska för söndag morgon/natt vad man nu säger åker jag till Wien med min knasiga men ack så underbara klass! Ska bli fyra härliga dagar med mycket flanerande och museeum förhoppningsvis! Såg att på blogg.se startsida hade de länkat en tjej som drev en retro/vintage blogg, tummen upp för det! Inte dåligt att det letar sig ut. Verkar ju annars bara hamna size-zero tjejer i de nyaste kläderna från new york där. Not my style. Men här är den trevliga tjejens blogg iallafall: http://etoiles.blogg.se/ .
Uppdaterar när jag är hemma från trippen till Wien med förhoppningsvis massa fina bilder! (om jag kommer ihåg det vill säga, har märkt en tendens tills glömska).
Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0