New tatto

Var det jag som skulle bli bättre på att skriva? hmpf.. går sådär ser jag! Har dock faktiskt några orsaker och en av de är att vi förbereder inför en utställning med skolan, temat är sagor och vi har gjort allt möjligt i silver. Har även pysslat med mitt utställningsmaterial som måste finnas. Den saga jag har valt är Pocahontas, ni får gissa vad jag gjort tills jag visar bild nästa vecka! Sen har jag ju gaddat mig, i onsdags för att var exakt. Gjorde linjer då, men nästa gång blir det skuggning och färg. På bilden syns allt förutom ett körsbär och jag ska även göra ett hjärtformat knogjärn på insidan av armen :) Nu ska jag fixa och trixa lite och ikväll blir det party!
kram & puss



Kommentarer
Trisch

Blir säkert supessnygg då den är klar = )

2011-03-09 @ 11:58:19
URL: http://terez-tt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0