The Playtones

Skall strax sticka iväg till Vara och kolla på The Playtones, ska bli superkul! Imorn så åker jag och mamma in till Nostalgeek för att hänga upp våra tavlor, oerhört spännande!! Att äntligen få visa upp det man har suttit och plitat med och se om det är fler än jag som tycker de är vackra. Hoppas såklart på att få lite sålt också, vore ju trevligt med lite pengar ;) Så åk gärna en sväng förbi affären i Lidköping om ni kanske har varit på Power meetet i arenan. Annars så har jag så smått börjat på fri formgivning av pinuppor istället för att måla efter streck, änsålänge är jag på blyertsstadiet, men det ser lovande ut! Ha det bäst, nu sticker jag iväg och lyssnar på lite skön rockabilly! :)


Kommentarer
Louise

Lycka till idag och att dina fina tavlor uppskattas och blir sålda! :D

2011-03-26 @ 10:13:29
URL: http://lousimone.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0