Minnen

Nu är den här veckan slut den med och det är endast en hel skolvecka kvar. Känns.. lurigt. Lite konstigt allt det här, visst är man jättetaggad på att ta studenten och det ska bli skönt att flytta hem. Men att lämna den här stan, min lägenhet! Det är ju min lägenhet, kommer inte kännas bra när man tittar in i en tom lägenhet innan man låser dörren för sista gången. Buhu! Nu blev jag ledsen. Har ju så många minnen härifrån. Från första gången jag och min nuvarande pojke var tillsammans. Den där hösten när vi låste in oss och bara myste i soffan framför förhäxad. Alla gånger jag lyckats såra honom här uppe. Hur han ändå kom förbi i ett helt år efter att jag sa hej då. Hur han visade här uppe hur han inte gav upp, hur många gånger vi har stått i timtal i hallen och bara kramat om varandra, hur vi stal oss tid här uppe med varandra när ingen annan såg. När han sa till mig hur han aldrig slutat älska mig efter all denna tid, efter alla dumheter jag gjort. Och nu, denna gång, när vi fortfarande står och kramar om varandra och ingen vill släppa taget. Tänker aldrig släppa taget om honom. Men om lägenheten, det måste jag göra. Men fan, det kommer inte bli lätt.
I love you!


Kommentarer
Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Lust att följa varandra via bloglovin? :)

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, läs mer om den dagliga kampen i kategorin ''Om mig''

kram

2012-03-24 @ 19:02:10
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Lina Holgersson

Hej!

Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :)

Skriv gärna på min blogg att du röstat så jag set att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson

2012-06-11 @ 23:39:01
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
~ L I N N ~

Kika gärna in och delta i min veckans blogg drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT!! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2.html#comment

2012-07-19 @ 15:24:58
URL: http://linnhahne.blogg.se
Mia

Tjenare:) jag kollade runt lite efter inspiration till en rockabillyfrisyr och hittade din blogg! Jag blev så glad så det kändes som om jag gick på moln faktiskt! Varken mina vänner eller min familj kan acceptera att jag gillar rockabilly och att cruisa runt i gamla jänkare och min pappa förbjöd mig att göra det. när jag råkade gå in på bloggen tänkte jag bara "äntligen! någon som har lite vett i skallen" har aldrig ens tänkt på att följa bloggar innan men din blogg tänker jag absolut följa :) man lever ju bara tills man dör så det måste ju testas det också ;D

2012-11-27 @ 22:29:35
Mia

Hejsan igen :) verkar som om du inte använder bloggen här längre vilket jag tycker är synd :( men om du skulle se detta ändå så undrar jag om du har startat en ny blogg som man kan kolla in istället?

Svar: nu har jag börjat skriva igen! :) skall försöka hålla igång det!
Ewelina

2012-12-08 @ 20:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0