you say tomato, I say bloody mary!

Veckan rullar på som vanligt. I måndags la jag mig under nålen igen och fortsatte på min half sleeve (än så länge halv). Färgladde rosen, stjärnan och diamanten + lite smådetaljer. Förhoppningsvis ska jag dit igen på tisdag! Tatuerar mig hos en kille som heter Martin, han ägde en liten studio tillsammans med sin tjej, men nu har de flyttat lite längre ner på gatan och in i ett större ställe tillsammans med två andra tatuerare. Superfint ställe! Men det bästa av allt, enligt mig då, är att jag ska få hänga upp några tavlor där inne och ha till försäljning! Superpepp!! Känns som det verkligen börjar rulla på för mig och att det finns chans till att jag kan få spendera en bra tag av mitt liv med att måla :) Har även börjat packa ner väldigt mycket porslin och sådana saker som jag inte använder, som skall fraktas hem till kära vånga igen. Vad mycket saker man samlar på sig, helt sjuk! Så eftersom jag har sagt upp min lägenhet skall det även börjas med visningar här, kommer vara en på fredag, så har städat fint här så man inte skäms haha! Måste vara ute ur lägenheten sista juni och det är även tills då jag verkligen måste ha tagit mitt körkort, så har kämpat på även idag med att läsa och köra, hade panikbromsning idag, riktigt kul! Lägger in en bild på tatueringen när den är fin! :)
Ciao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0