drunksters (8)

Prov, inlämningar, redovisningar. Dagarna flyter in i varandra med saker att göra. Men tanken på att det snart är power träff i lidköping gör mig gladare! Och den saken att jag och min mor skall få ställa ut vara tavlor i världens mysigaste butik: Nostalgeek, gör det ännu bättre :) Annars så tjaa, har fyllt i min svala på armen. Den blev fin! Så nu ska jag måla lite mera pinuppor för utställning! Ciao <3

min fina pippifågel:


Mitt projektarbete. Det är, ni kanske känner igen det, halsbandet
Pocahontas bär i filmen med samma namn. Örhängena bredvid gjorde
jag med indiantema, fjäder och turkoser.


Det där var en bra dag, hårläggningsvätska för lockarna, JLT's nya
signerade skiva och rodfilmen Deuce of spades!


Nyligen inköpt bok, massa, 1000 för att vara exakt vackra pinuppor!


Början till två par tavlor, har redan gjort en liknade, sedan fattas bara
en för att det skall bli alla ess, klöver, hjärter, spader och ruter :)


Kommentarer
Elin

Jag vet inte hur jag hamnade här men halsbandet är så otroligt vackert! Har du gjort det? Kan man köpa det?:)

Otroligt vackert är allt jag får fram:)

2011-04-22 @ 14:06:11
Frida

Hej! jag sökte på google på Pocahontas halsband eftersom jag ska klä ut mig till henne på min skiva på söndag så därför undrar jag om du säljet sånna halsband eller de du har gjort? Skit fint, hör av dig till min mail, [email protected]

Tack

2011-05-09 @ 21:52:33
Sandra

Hej! Jag har letat efter ett pocahontas halsband ett bra tag! Är det så att du säljer detta eller gör fler? :)

2011-06-07 @ 20:40:14
Roanna

Hejsan! Shit va duktig du är! Blev riktigt imponerad! Har du gjort fler halsband? Finns det att köpa? //Roanna

2011-10-03 @ 21:35:18
Hannele

Hej!



Jag skriver och frågar samma fråga som alla andra, kan man beställa ett sådant halsband av dig? Det var jäkligt snyggt. Hör gärna av dig till min mail-adress. Mvh Hannele

2012-03-05 @ 14:50:33
Linn

Hej! Ska klä ut mig till pochahontas och undrar om du säljer halsband? :)

2012-12-01 @ 21:29:55
Lizette

Hej!
Jag ska också klä ut mig till pocahontas och behöver halsband, kläning och typ allt :D

så som alla andra undrar jag om du säljer de eller om du kan visa hur man gör de!!!?

2013-06-23 @ 11:27:56
Maria

Hej! Jag undrar som alla andra om pocahontas halsbandet! finns det att köpa, tillverka? tacksam för svar!

2013-10-19 @ 22:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0