New hair cut

Igår var en såndär dag då man egentligen hade massa saker man skulle göra, men istället så fastnar man framför datan med skön musik och mysiga retro-bloggar och blir sen jättesugen på att klippa luggen lite betty page-aktigt och leka med sminket. Så det var vad jag gjorde igår innan jag drog till man och såg Herkules, fin blev jag för han iaf ;)

Idag har vi fått se en uppvisning av något musikgäng, Come what may hette den, var faktiskt helt ok! Musik och dans till film/musikalklipp. Nu väntar jag på att mina nudlar ska koka färdig, vart hungrig men ville inte ställa mig att laga "riktig mat" för jag målar på mina pinuppor nu och då kan man faktiskt inte störas. Så det så ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0