someone like you

Nej, jag försvann inte i den sprudlande staden Wien, eller heller dog jag av all sol, bara ja.. Varit mycket! Men vet ni, tatueringen är klar, teoriprovet + körprovet är bokat, studenten närmar sig med stormsteg, och just det, det allra allra bästa av allt! JAG SKA BLI STORASYSTER! Nitton, och ska bli storasyster för första gången, är så himla glad så jag nästan bara skriker! Den lilla knodden beräknas komma till 25 september, mamma skiner av lycka, likaså jag och pappa :) Har alltid varit lite anti mot barn och inte tänkt så mycket på det, men nu ser man dem överallt och alla är så söööta! Och det är inte förens nu jag riktigt har förstått lyckan man känner när man är gravid/är i närheten av någon som är det. Finns ju verkligen inget bättre än det! Åh, så lycklig!
Jag och min älskling har även stått ut med varandra i ett halvår nu, inte illa. Åt god mat ute igår, och så blir det väl lite senare firande med att gå på premiären för nya pirates filmen på onsdag. Annars så har praktikens sju veckor tagit slut och imorn blir det vanlig skola igen. Pust. Men, jag glädjer mig med att det bara är fyra veckor kvar av tretton år!
På den kreativa fronten står det lite still för tillfället då all min fokus ligger på körkoret efter skolan, plus allt att fixa innan studenten, plus att man ska flytta, plus att man faktiskt har en krävande pojk, åh just det, faktiskt vill sova lite ;) haha, men sen kommer jag få det lugnt i några månader tills bebisen kommer, så ska inte klaga :)
Ha det bra alla ni!
puts&krom/evelina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0