Längtan

Kom hem för ett tag sen från körningen men mor, gick riktigt galant tyckte jag och hon! Nu börjar allt sitta som det ska. Lite små saker som jag alltid verkar glömma är att inte kolla i speglarna innan jag ska svänga och att inte vara nere i rätt hastighet innan jag byter växel, men med lite nötning på det kommer det sitta fint sen! Fick mig en tvättid nu när jag kom hem tillochmed, tvättkorgen var övergöd så blev tvungen att hitta en lösning. Det var ju antingen det eller slänga haha. Eller nej, aldrig slänga min fina femtiotals/rockabilly kläder, börjar ju faktiskt få en riktigt fin samling nu! Snart kommer förhoppningsvis min kära pojk hit så jag kan tvinga honom att se på supernatural med mig :)
Föresten, för er som har sett äldre inlägg vet ni att jag i november förra året var på ett event som kallas Sensation White i danmark, och nu har de äntligen släppt datumet för årets! Det blir den 20 october i år och jag kan inte beskriva hur jävla taggad jag är! Bara hoppa, dansa och fullständig släppa alla hämningar lösa till superskön electro musik! Wiiiiiii! Här är en bild från förra året taget från sensations hemsida, lite knasiga bilder från min mobil som är tagna när man dansar är inte så roliga att se ;) Förra året var det 30.000 galna folk från hela europa och säkert längre ifrån som var där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0