13/12

Igår var en helt uuunderbar kväll! Festa för första gången ordentligt med hela klassen på lusseålle. Vi var utklädda till dödsätarna i harry potter men tror ingen fatta det ^^ Vi var iaf totalt awesome! Och idag var det ållympiaden för alla treor men jag var icke med, har vekt alkohol sinne dagen efter haha! Hoppas det gick bra för de andra iaf.

Nu är vi inne på sista veckan på min allra sista hösttermin, känns otroligt sorgligt men skönt att få flyga på egna vingar sen. Annat roligt som händer är att ja kommer få jättefina glasögon om någon dag, kommer bli jätteskönt för märker hur trött jag blir i skolan efter en halvdag bara för ja anstränger ögonen så. Och om en månad och en dag fyller jag 19, nedräkning! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0