Update

Lame uppdatering jag vet! Känns bara som jag vart nere i en svacka då jag inte ville göra något alls, varken skolan eller hemma. Men iaf, lovet har vart great med familjen och jag kan inte sluta längta tills att flytta hem igen när skolan tar slut. Har verkligen vuxit upp nu och ändrat mig sen jag var 16 och flyttade till falköping, har märkt hur mycket jag uppskattar mamma och pappa för alla småsaker dom gör för mig och hur himla mycket jag älskar dom!

Annars så händer inte så mycket, har svenska nationella muntliga imorn, så har varit mycket av det i veckan. På lördag drar jag och sofi till köpenhamn och sensation white vilket ska bli ganska awesome! Och onsdag nästa vecka ska jag gadda mig :]

Ska även bli bättre på att uppdatera ;)
puss!

Bild på mig och min sötunge sofi när jag precis flyttat till fkp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0