come on and dance just like me

Imorgon är det min födelsedag. Ett helt år har gått. Galet! Känns som det var igår jag fyllde arton och kommer ihåg hur stor jag kände mig då. Fast så var jag inte det. haha :) Men nu, när nästan nitton år har gått har jag äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt liv, eller iallafall om det går. Vill måla och måla mina pinuppor tills jag blir dunderbra! Sen när jag är dunderbra ska jag bli ännu bättre ;) Det ska nog gå vägen. Och det är så skönt när man hittat den personen man vill vakna med på morgonen. Och när man hittat de personerna som man vet alltid finns där i vått och torrt. Åh härliga liv!

Snart kommer min underbara farmor och farfar hit för att fira mig, vi ska gå ut och äta något gott! :)
puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0