hot chicks and cool cats

Körlektioner, skola, plugg, balklänningsletande, prov, sova = mina veckor nuförtiden. Är ungeför så mina dagar rullar på nu förtiden, men snart blir det praktik i nio(?) veckor så, då kan man fokusera på körkortet istället för läxor! Ska snart sätta mig och plugga till natur prov imorgon innan johan kommer hit, men innan det ska jag här visa en bild på min 40,50-tals inspirerade frisyr jag såg i ett klipp, (som jag såklart inte hittar nu) och det skall ju såklart inte se ut såhär utan ska släppa ut det imorgon bitti, frågan är ju hur det blir, uppdaterar då!

Tänkte jag kunde tipsa om lite filmer som jag älskar om ni har lust att se!
- sista natten med gänget
- cry baby
- jerry lee lewis
- rebel beat (dokumentär)

& dagens låttips ( på spotify): Eva Eastwood & the major keys - vårt liv i repis

ha det bra! :)




Kommentarer
Malin

Hej



Kika gärna in på www.rockme.se en nyöppnad butik med rock- och rockabillykläder! :)



ha en bra dag

2011-04-13 @ 14:47:13
URL: http://www.rockme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0