New art

Nyss hemkommen från Lima, ett ställe några mil från Sälen. Varit där sen i onsdags med johan och hans familj, har varit jättemysigt! Meningen var att de skulle åka skidor i tre dagar, men eftersom det var så dåligt väder blev det bara en dag. Så den ena dagen åkte vi upp till en badanläggning uppe i Sälen, de hade världens underbaraste relaxavdelning och äventyrsbad! Resten av tiden har jag målat, eftersom jag promt vägra åka skidor..verkligen inte min grej det där ;) Blev två pinuppor, de två på bild längst ner. Blev väl relativ nöjd med dem, lite smågrejjer sätter jag mig nog och fixar till när jag har tid. Och måste verkligen fixa en annan kamera att ta kort med,mobilen suger!
Nu väntar jag på johan, vi ska laga lite god mat och mysa dagarna innan jag börjar sista terminen i skolan, underbart! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0